Всі пристрої EAST, що мають гарантійний талон компанії-виробника, обслуговуються тільки авторизованими сервісними центрами виробника.

З повним переліком сервісних центрів можете познайомитися тут.

 

Сервісне обслуговування

Всі вироби, що мають гарантійний талон компанії, обслуговуються тільки авторизованими сервісними центрами виробника. Термін виконання Гарантійного Обслуговування не повинен перевищувати максимальний термін, встановлений законодавством.

 

Умови гарантії

Дефекти, які можуть з'явитися протягом гарантійного терміну, будуть безкоштовно усунені сервісними центрами EAST при дотриманні наступних умов:

  • Пред'явленні гарантійного талона, заповненого належним чином: із зазначенням моделі, серійного номера, дати продажу, печатки торгуючої організації;

  • Пред'явленні несправного пристрою в Сервісний Центр (потужністю менше 10 кВА);

  • Для On-line ДБЖ потужністю понад 4 кВА інсталяція обладнання повинна проводитися тільки уповноваженими компаніями.

 

Гарантія втрачається в разі:

  • Неправильного заповнення гарантійного талона;

  • Самостійний ремонт (розтин корпусу, заміна вузлів, ремонт вузлів, підключення і відключення різних шлейфів і кабелів з'єднувальних вузлів).

  • Для On-line ДБЖ потужністю понад 4 кВА, установка сторонніми, не сертифікованими організаціями або особами, які не є уповноваженими представниками EAST;

  • Виникнення дефектів внаслідок: механічних пошкоджень, недотримання умов експлуатації або інсталяції обладнання, стихійних лих (блискавка, пожежа, повінь), попадання всередину виробу сторонніх предметів, рідин, комах, неправильної вентиляції та інших причин, що знаходяться поза контролем продавця і виробника.

  • Перевищення гарантійного терміну, який становить для ДБЖ і стабілізаторів 24 місяці з дати продажу, але не більше 30 місяців з дати виробництва і для додаткових батарейних блоків - 12 місяців з дати продажу, але не більше 18 місяців з дати виробництва. Тут вступає в силу обмеження по наступило раніше умові і гарантійний термін за датою виробництва буде вважатися закінченим, навіть якщо не закінчився термін за датою продажу.

 

Гарантійне обслуговування не поширюється на:

  • Витратні матеріали, документацію, дискети, компакт-диски і т.п .;

  • Програмне забезпечення, що постачається разом з джерелом безперебійного живлення;

  • Періодичне обслуговування, встановлення та налаштування виробу.

 

Пусконалагоджувальні роботи (ПНР)

Наші фахівці проводять повний комплекс робіт по введенню обладнання в експлуатацію: перевірка всіх вузлів і тестування ДБЖ, перевірка правильності підключення до мережі, первинне навчання персоналу замовника.

Проведення пусконалагоджувальних робіт ведеться сертифікованими інженерами. Проведення пусконалагоджувальних робіт є обов'язковою процедурою введення трифазного обладнання в експлуатацію.

 

Післягарантійне обслуговування

Авторизовані сервісні центри EAST виконують післягарантійний ремонт. Вартість ремонту визначається виходячи з вартості діагностики, вартості замінних вузлів (деталей) і вартості роботи. При відсутності запасних частин необхідних для проведення ремонту на складі СЦ час ремонту збільшується на час доставки.

 

Cертифікати